Trött men endå...

Nu är jag Jättemätt... har precis ätit. Tidigare idag var jag ute med hunden hemma hos mamma, jag cycklade dit :) Haha men dem hade typ spärrat av i skolan när jag skulle gå över skolgården så jag fick lov att GÅ med Cyckeln i SKOGEN!!!! Öööh... Fett jobbigt! Men aja ... Nu är jag jätte trött :( Men endå jag måste ut och springa..... För på Torsdag börjar träningarna och jag vill inte vara fett långsam gämnfört med alla andra :S Heheh aja idag har vi fortsatt riva väggen.... så nu har jag jätte ont i händera.,.,.,..,.,.,.,.,.,.,., Men Men jag bloggar kanske mer ikväll
<3 Carolina <3

Här får ni en bild på Mig, Sabina, Emma & Amina! //Gammal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0