Träning + Fys = ?????

Uuuuh nu har jag kommit hem från träningen. Själva träningen i hallen var ganska rolig men Fysen? Aja jag klarade mig igenom "En Halv Mil" (5 kilometer) utan att Svimma ;) Idag slog jag personligt rekord, jag sprang på 25 min & 25 sek. Ganska nöjd faktist. Mitt förra "rekord" var 28 & ngt typ.
OOOH nej i morron börjar skolan kom jag på alledes nyss :( Men jag tror det kommer bli kul att träffa allihop. det här låvet känndes JÄTTE långt. Det var ju bra. Tills i morron har jag spanska glosor :( Jag fattar inte hur man kan ha läxa första dagen man börgar efter ett lov. Men aja jag tror jag klarar mig. Fast jag hittar inte boken som glosorna ståri, jag tog liksom me den när lovet började men nu hittar jag den inte (HUR IRRITERANDE SOM HELST) Men aja jag får väll ringa Emma och fråga efter dem. Eller...... jag ber nog sabina göra det (HÖHÖ) :) Eller så går jag och lägger mig tidigt, så jag kan gå upp tidigt och göra det i skolan tidigt i morron :) aja Hej då :D   <3Carolina<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0