Titta på Emma !

"God morgon"  Och Hej jag är fortfarande hemma hos emma. Vi ska sova här en natt till. Den här natten sov jag brevid Amina. Och det ska jag göra nästa natt oxå ;) I natt sov jag jätteskönt. När vi vaknade byggde vi "kojor" av våra sängkläder. Sen gick vi upp och åt frukost :) Nam* nam*! Sen gick vi och spelade piano. Jag kan spela ganska långt på "Taitanic låten". Sen gick vi ner och städade undan det vi gjorde innan frukosten. Sen klädde vi på oss kläder och "lekte" med Gerbilerna. Och nu sitter jag här..... :) och sen har vi ju rubriken,..,,.,,,.,., Vi kanske ska åka och titta på Emma när hon spelar fotboll :) <3 Ikväll ska vi till Majbrasan i Trånkan.. Kul!!?. Vi ska typ fixa naglarna och sånt innan :) Aja jag bloggar mer sen Hej då <3 Carolina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0