Snööööööööö!!!!

Hej nu är jag hemma från skolan! Idag i skolan var det kallt!! Fast jag klarade mig!! :) Killarna i klassen hade snöbollskrig..................även fast dem inte får det. Dem Mulade Ebba & Emilia!! Stackarna!! Men jag blev inte mulad!! Även om jag stod precis brevid ebba & emilia. LIIIIITE konstigt!! Jag bara stirrade på dem (asså killarna). Jag har ont i Halsen också!! :( Fast det blir nog bra.
Det är roligt att det snöar ute. Jag älskar snö!!! Det har jag typ alltid gjort. Idag i skolan var jag med Emilia och sabina. Vi gjorde inget speciellt. I morgon är det Torsdag!!!! JIIIIIPPI!! Jag älskar Torsdag!! Då har vi bara "Svenska, Spanska, slöjd och Idrott!!! Och så har vi träning utan Fys!!! Idag när vi gick hem från skolan skrev jag, emilia och Sabina massa saker in snön som emilia kommer lägga upp på Facebook :D så ni kommer säkert se
dem sen :) Hej då!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0