Packar & Vikarie??

Hej nu packar jag, för jag ska snart till pappa. Idag i skolan hade vi en jättekonstig vikarie i No och Matte. Det började igår när hon hade oss Matte! Då började typ alla fatta att hon var lite konstig. Sedan idag hade vi henne i No ooch då blev hon jätte arg, till exempel så Satt jag i vårat "grupprum" och sedan gick jag ut och tittade på klockan då blev hon jätte Arg och började skrika. Och sedan på Matten var det några andra som satt i "grupprummet" och dem öppnade ett fönster  och det gick inte att stänga. Då blev hon ännu argare och då blev hon alledes röd och tårögd och spang till klassrummet och sa att vi var en jätte stökig klass. Sedan sprang hon till vaktmästaren. Sedan ett tag efter kom hon till baka och var helt lugn.................... Lite konstigt!!!!! Men vi fick i alla fall sluta tidigare :D Hahah aja nu ska jag spela på Spela.se :D Hej då!!!


Kommentarer
Postat av: Martin =P

HAHA skum vikarie

snygg blogg =)

2010-11-19 @ 15:20:34
URL: http://martinthebest.blogg.se/?tmp=19151446
Postat av: Emilia

haha inte lite skum :D jätte fin blogg<333

2010-11-19 @ 17:28:47
Postat av: Carolina

Tack :D aa hon var skummm!!

2010-11-23 @ 20:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0