Hemma :D

hej hej nu är jag hemma :D ÄNTLIGEN!!! Eller jag har vart hemma ett tag men jag är jätte trött, jag har haft fullt- upp hela dan!!! Först vaknade jag (och det känndes som om jag har sovit typ 2 min) och åt frukost! jag var jätte trött även fast jag gick och la mig typ halv 10!!! Jag åt flingor och mjölk till frukost :D det var jätte gott. Sedan gick jag till skolan. Första lektionen var spanska, och vi hade glos förhör som jag jobbade med hela kvällen innan. Men jag tror det gick bra. Sedan var jag i skolan hela tiden tills jag, Ebba & Sabina gick ner till Centrum. Sen var det gymnastik!! Där hade vi typ "Gymnastik" asså när man gör volter och sånt!!! Och jag kan faktist göra volt (men inte landa på fötter). Jag försökte lära mig att hjula.................. men jag klarade det inte änn!!!! Sen hade vi NO-lektion och det var då jag bloggade lite (väldigt lite). Sen gick jag, Sabina, moa.N, Matilda, Ebba & sofia hem till Matilda och tittade på film..... vi såg "Dear John". Men igentligen såg vi inte så mycke!!!! Sen kom pappa och hämtade oss och då åkte vi upp till skolan och hade"Utvecklings Samtal". Och det gick faktist Bra!!! Jag är faktist ganska nöjd :D I morgon är det onsdag och då har vi ingen läxa!! JIPPIIIIIIIIII.....................! Då ska jag och sabina vara med Hannah scheuer (och kanske moa).........jag vet inte om moa ska vara med!!! Men nu måste jag ge datorn till Sabina....................hon börjar bli otålig :D Hej då!! vi ses :) <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0